Wednesday, January 19, 2011

KEKUATAN

Aku rindukan sebuah kekuatan jiwa

Namun, dimana dan bagaimana untuk aku cari kekuatan?? Kenapa aku masih terbayangkan segala kenangan terindah itu??

Aku masih belum cekal untuk hadapi kenyataan yang bakal tiba .. Mgkn kerna aku terlalu sayangkan dia

Walhal sedari awal aku sedar semuanya akan membuat aku menderita .. Ya... Menderita seperti hari ini dan mungkin sepanjang hayatku

Keadaan sekeliling ku seakan enggan dan bosan mendengar keluh kesah dan melihat linangan air mata aku.. Aku sedar itu

Kicauan burung juga seakan mengejek aku dengan segala kebodohan aku sendiri

Bilakah perasaan sedih dan kusam ini akan bertukar menjadi gembira dan berseri.

aku menunggu saat aku bakal dilupakan yang mana tidak sama dgn aku yang bakal mengingati

* masih tidak mampu *

1 comment: